Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SPYTT
2011-09-26 / 21:48:22 / Startsidan

Idag har man spytt, INTE KUL!
Ni som känner mig vet att hellre hoppar från höghus än spyr. Fyfan! Börjar grina varje gång jag känner på mig att jag ska spy. Då ligger jag på marken och gråter och ber till gud. Och jag skojar inte!
Aja, jag är iaf inte magsjuk eller något liknanade. Jag har råkat få i mig nötter och då är det ju faktiskt bra att jag spyr eftersom annars dör jag. Japp.
Min hals svullar typ upp, men inte idag :) Eftersom det var typ bara yttepyttelite nötter så min kropp lyckades ju få ut det. Men kul har det icke varit!



0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)