Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

2011
2012-01-02 / 04:50:28 / Startsidan

Halloj! Här kommer en film som jag har gjort på en massor av olika klipp från hela förra året :)
Moa Westeholm hade gjort en superfin så då fick jag ideén att göra en jag med!
Hoppas ni verkligen tycker den e bra för ni fattar inte vad datorn har velat att jag inte skulle bli klar...
Asså fy, datorn stängde av sig själv två gånger så jag fick göra om den flera tusen gånger men det jobbigaste var att överföra några filmer från mobilen. Asså datorn totalvägrade. Jag var nära på att slå in knytnäven i den!
Och bara så ni vet så är det icke meningen att man ska höra mig prata i början. Det ska bara vara ett gulligt klipp på mig när jag sitter och samtalar med frida!

5 Kommentarer
Ebbapebba:

Hahahaha shit vilken bra! Lägg ut på fb!<3



SKRIVET DEN: 2012-01-02 KL: 12:11:06
Gabriella:

Otroligt bra video! :D



SKRIVET DEN: 2012-01-02 KL: 14:05:04 URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Sara:

Hahaha, Ninas tjejmiddag minnen ♥



SKRIVET DEN: 2012-01-02 KL: 19:23:41 URL: http://sarapeterson.blogg.se/
Ella:

Om du lägger ut på fb dödar jag dig!:( haha när jag åker skidor, fan vad fuuuuuul!!!!</3



SKRIVET DEN: 2012-01-03 KL: 02:07:13
Nina:

Hahhah HANNA MONTANA SPELET <3

Sara; Det var inte ens kul..? :P



SKRIVET DEN: 2012-01-03 KL: 02:08:22 URL: http://onlywhen.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)