Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

EN SAK MAN GÖR NÄR MAN HAR TRÅKIGT OCH INTE KAN SOVA
2012-01-08 / 01:16:19 / Startsidan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, en massor såklart! Har inte tid att rabbla upp allt här ;)

Höll du några av dina nyårslöften? Haha, jag brukar alltid ha "bli en bättre människa" och det tycker jag nog att jag blivit.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Jag kommer, jag tror jag är kär och Alla vill till himmelen av Laleh.

Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av sommaren, sparat pengar och pluggat.

Vad önskar du att du gjort mindre? Ljugit, legat och inte gjort någotting och mått dåligt.

Vad gjorde du på din födelsedag? Blev riktigt fint överraskad av min fina klass och träffade släkten.

Hur skulle du beskriva din stil detta år? Haha, lite smakligare.

Har du lärt dig något nytt? En massor, tex att vara ledare och ta ansvar.

Vilken har varit den bästa händelsen? Fina kusinen Charlie föddes, födelsedagsöverraskningen och Veronica Maggio på grönan!

Har detta år blivit som du velat? Nja, trodde jag skulle plugga mer och vara lite seriösare med skolan.

Vad förväntar du dig av det kommande året? Soliga dagar och bra betyg!
Snodde denna av min käre vän Rebecka

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)