Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

JAG HAR ONT I MIN RUMPA
2012-01-04 / 23:23:52 / Startsidan

Har vart på en timmes spinning ikväll.
Visst är jag duktig?
Men det var så jäkla kul förutom att det gjorde så himla ont i rumpstumpen.
Jag, Saga och Moa W ska börja på det nu i vår :)
Iallafall nu sitter jag här o myser med Gabriella, Moa och Saga :)
Så nu ska jag vara lite social (som alla bloggar skriver, fast aldrig blir)
En bild från i sommras när vi badade vid några klippor på dalarö! Ååå, jag saknar!!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)