Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

REPA
2012-01-09 / 01:17:12 / Startsidan

Har varit på teatern hela dan för första träffen för West side story och jag har nu bestämmt mig för att jag ska vara med. Det kommer bli grymmt eftersom Erik Henebratt ska göra musiken och allt!
Imorgon blire också bara att vara på teatern. Vi ska repa inför Romeo och Julia som strax är klar :)
Men innan repet ska jag och Moa ta en liten lunch i centrum för att planera lite om vår teatergrupp.
Så nu måste jag ganska ordentligt mycket sova!
Konstguidning-20070224-9345.jpg
Haha, en bild för en väldans massor av år sen. När vi var konstguider på kulturhuset :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)