Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

HEMMA!!
2012-03-02 / 18:47:22 / Startsidan

Har haft världens bästa dagar med bästa Ludwig.
Fyfan vad kul det varit! Fyfan vad fet jag blivit!
Haha, men tror jag blev av med det värsta igår natt.
Vi var uppe och festade till halv tre minst.
Vi hittade nämligen en klubb på båten för lite yngre typ vår ålder till 25 år.
Och idag var vi på badstället och sola (Sollampor typ).
Fyfan vad skönt det var. Låg där och stekte hela dagen.
Drömmde att det var sommar!
Sen när båten var framme åkte vi och käkade på en pizzeria och nu är jag äntligen hemma.
Nu ska jag sova ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)