Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SVAR
2011-07-24 / 22:15:32 / Startsidan

Amanda ([email protected]) om ÖNSKAR ATT MAN FICK SÅNNA HÄR OFTARE:
Wow vilken fin blogg! Har du gjort designen själv?


Sv: Tack så mycket. Både ja och nej. Har laddat ner designen från Tescho. Men har gjort om i princip allt.
Det jag kan säga som är hennes är nog bakrunden. Så det finns nog ingen design på min blogg som jag inte förstår ;)
Juste för er alla så tänkte jag börja göra gratis designer nu.
Så om du känner dig sugen är det bara att komentera inlägget med epost och sånt så kan jag fixa biffen ;)
Haha, men här finns tidigare bloggdesigner jag har gjort:
Ebbaasblogg.blogg.se
Seventennth.blogg.se
ClaraLundell.blogg.se
Tänkte börja med att göra gratis designbeställningar och sen om det går bra och uppskattas kanske de kostar ;)
SÅ PASSA PÅ!

1 Kommentarer
Yohanna:

SV: Tack för din röst, en länkning kommer! :D



Tack så mycket, roligt att du tycker det! :D

Jag har en Canon EOS 500d, med olika tillbehör :P



SKRIVET DEN: 2011-07-24 KL: 22:40:16 URL: http://fireflybaby.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)